fredag 5 november 2010

Här händer det grejor


Svea har ändrat sina morgon rutiner lite... tidigare så fick hon gröt och sedan sov hon en stund på förmiddagen, då jag kunde skriva en stund. Nu sover hon inte på förmiddagen vilket gör att jag inte har fått till en ny rutin för att skriva, därav den bristfälliga uppdateringen!!!

Sista dagarna har det hänt grejor vill jag lova... Svea har fått riktigt fart i sin gåstol så nu rantar hon runt och tycker det är toppen. För några dagar sedan så kom ett till genombrott, när hon satte sig själv upp =) Samma kväll så är Lars borta och vi ska gå och lägga oss, när jag ligger i sängen och läser så känner jag att någon tittar på mig.... Svea har satt sig upp i sin säng och tittar på mig =) hmmmm dags att sänka barnsängen!!!!

Vi har fått oss en riktig liten pussgurka =) på kvällarna när vi myser lite i soffan innan Lars kommer hem så pussar Svea sin mamma mest hela tiden. Vi har också "high five" och så fort man säger det så kommer Sveas lilla hand upp i luften =)

Söndag närmar sig med storm steg och det är time för mig att kassera in min födelsedagspresent! Jag, mamma, syster och mormor ska åka till SPA Selma Lagerlöf och vi kommer att vara borta till onsdag eftermiddag!!! Jag kommer LÄNGTA IHJÄL mig efter Svea och Lars såklart (mest Svea)! Ska se till att ta lite trevliga bilder!

Om en vecka så kommer min nya bil =) TJOHOOOO så se upp alla ni som bor en bit bort för jag har två månader kvar på min mamma ledighet och är sugen på att göra saker =) Det blev en Opel Astra (fast mörkgrå).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar