fredag 19 november 2010

Veckans alla dagar

Känns som att veckan består av måndag och fredag, och idag är det FREDAG =) tjohoooooo! Helgens schema är som vanligt späckat, men jag har kommit på att någonstans i allt farande och träffande av alla människor så är det väldigt roligt! Visst hinner vi inte med något hemma, städningen är sådär, utemöblerna står med snö på, men å andra sidan får vi träffa massor av underbara människor som ger oss så mycket värme. Jag hoppas också att Svea kommer att vänja sig och bli en mer social tjej genom detta.

Så i kväll är det hämtmat och Idol och familjen Karlström/ Persson, i morgon bär det av till Nyköping för att fira farmor som fyller jämt. Förhoppningsvis hinner jag sedan stanna till i Sötälje efter för att krama om min kära vän Anna som också fyller jämt. Söndag så vaknar vi till vinterstudion och sedan kommer våra kära gamla grannar från Inverness på fika (ska fortsätta att försöka övertala dom om att flytta ut till Resarö =)

VÄLKOMMEN HÄRLIGA HELG!

1 kommentar:

  1. Det e klart du hinner förbi mig :-) Det ska bli en super mysig kväll . puss

    SvaraRadera