måndag 21 februari 2011

Lite mycket just nu...

Nu har det gått LÄNGE sedan jag skrev... men det är lite mycket just nu och känner inte riktigt att jag mäktar med, håller näsan över vattenbrynet en vecka till sedan ska jag pilla mig i naveln i en månad. Det är tjejhelg, begravning och Thailand på nästan samma gång!!!!


















Helgen som gick var vi och hämtade nyckeln till huset i Thailand, och dom vi ska hyra av är verkligen super trevliga och det känns ännu bättre än tidigare.

Igår var vi på Tittut hela familjen, där vi hade en fotograf på besök och vi fick ta lite familjebilder. Mysigt eftersom vi inte har några alls sedan tidigare. Lars införskaffade också ett par skor till Svea som var urgulliga och som hon spatserade runt med hela kvällen igår. Nu börjar lilla trollet att gå med gåvagnen själv.... hon är däremot lite harig och vill att man ska stå bakom henne, annars vägrar hon och sätter sig ner. Håller fortfarande på att jobba med dom instruktioner som vi fick från HAB förra gången, lära sig dra sig upp... mer med tungan... och sådär tre saker till. Hoppas kunna få lite mer verktyg till på fredag när Lars och Svea ska på planering på HAB Täby och tyvärr kan inte jag vara med, utan måste på begravning.





Prövade ut Sveas Thailands outfit igår =) "strandhäng"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar