måndag 16 augusti 2010

Härliga helg!

Helgen gick verkligen i lugnets tecken! Vi har varit hemma, fixat, i lördags så tog Lars Svea och gick in till Vaxholm medan jag och min kära vän Sofie yogade här hemma. Sofie går en yoga utbildning och jag har tjingat henne för att öva på mig. Vi hade vår första lektion i lördags och det var sååå mycket roligare än jag tidigare trott. Efter det så åkte vi till Vaxholm och mötte upp hennes man Anders och sonen Teo, samt Lars och Svea. Vi besökte Roddarhuset i Vaxholm för en utställning avLisa Rinnevuo.

Söndag så fick Lars åter igen ta Svea medan jag storstädade huset! Jag undrar om det är åldern som sätter sina spår men jag tycker att det är skönt att vara hemma själv och få huset fint =)

Lars hade sedan styrelsemöte här hemma där vi har fått reda på att vi har en lönndörr hemma! Japp, något som vi båda har missat... sitter i tvättstugan!

Idag är vi strandsatta =) Lars råkade få med sig vagnen så jag har övat på min yoga, medan Svea har sovit som en klubbad!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar