torsdag 2 september 2010

Allmän förvirring


Måndag morgon och klockan är halv sju, hela familjen sitter i bilen och vi ska till Lars jobb och lämna av honom och sedan till min kära syster för att hänga med Albin hela dagen. Efter mycket velande så bestämde vi oss för att åka till morfar för att hälsa på.

Tisdag och det är upp i ottan för att åka till BVC, Svea gumman har nästan snuddat sju kilosträcket. Det var åtta månaders kontroll vilket hade ett positivt utfall då allt var bra och hon hängde med i utvecklingen som "vanliga" barn.

Onsdag skulle vara en vilodag men i kalendern så står det "öppna gruppen Tittut" ? Men jag hade ju sagt torsdag till morfar och Sveas kompisar på Tittut, hmmmm. Men det står ju i kalendern så det är ju bara att bita i sura äpplet, ställa klockan och åka in till stan. Väl på Tittut så tittar personalen konstigt på mig när jag kommer, det är ju i morgon som det är öppen grupp!!!! Men vi fick komma in, sjunga lite och fika lite.... =)
Sprang förbi jobbet en snabbis och sedan hem, möttes av spöregn precis när vi skulle hoppa av bussen. Wilma och Inger stannade till en kortis på en fika och sedan kom Lars hem... lite mat och sedan av till Peter, Kristina och Edvin för att boka resa, och nu är det bokat och klart =) Den 1 mars till den sista mars kommer vi att befinna oss i Thailand!!!!

Idag är det lugna gatan, Svea ligger i soffan och sover och jag ska ställa mig på vår nyinskaffade crosstrainer =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar