måndag 26 juli 2010

Molnen drar in



Semestern fortsätter men med tunga moln som täcker himlen. Denna gång är det lite mer lugn, Svea har varit hos sin mormor och bonus-morfar ute på landet och myst. Jag och Lars har varit i Skåne på bröllop och "vilat" upp oss med minimalt med sömn men maximalt med sprit.

Sveas utveckling tror jag går som den ska... svårt att veta om hon är i höjd med "vanliga" barn. Hon sitter ännu inte helt själv, man får ha en liten hand eller finger på ryggen. Däremot så vill hon gärna inte sitta utan vill hela tiden ställa sig upp. Enligt sidan barntotal.se så är hon på banan i utvecklingen förutom att hon sitter själv.

Gjorde en kändis spot i torsdags när jag, Malin, Sara och Anna var och bowlade, käkade och avslutade kvällen på ett ställe nära Stureplan. Vi kommer in och tar ett bord för att då se Miss J från American topp model tillsammans med Emma Wiklund och en tredje person. Strax efter oss kommer också Mauro Scocco från mitt favvo program "Mauro och Pluras kök".

I slutet på veckan så ska vi till Nyköping och hälsa på farmor och farfar. Jag och Lars ska få spela lite golf medan farmor ska få sitta barnvakt. Hmmm första rundan för mig i år, ska bli VÄLDIGT spännande att se hur det ska gå =) kan ju inte riktigt skryta med att jag var något golfproffs innan men har fått det riktiga suget tillbaka efter en helg framför Masters.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar