onsdag 26 januari 2011

Så lååååångt kvar

Sitter på jobbet... var grymt effektiv igår och har därav lite mindre i kalendern idag. Svea-hjärtat vaknade tre i morse och var vaken till fem! Jag räknar verkligen ner tills dess att Lars ska vara hemma och han tar alla nätter. Igår natt när det var Lars tur att gå upp vaknade hon halv sex, och av någon outgrundlig anledning så vaknar hon 3 när jag ska ta.... som att hon vet!

Igår kom dom också förbi med täckplast så HELA hemmet är uppochnervänt, ska ordna en bild för dokumentation eller om man känner sig trött framöver kan kan kolla tillbaka. Utöver detta jobbar jag och Lars en hel del dessa dagar, kommer hem, laga mat, lägga Svea sedan är man DÖD!

Ok... nu avslöjar jag (vilket betyder att det står skrivet i sten=) men jag och Lars ska springa halvmaran 2011. Nu är det bara att bita i sura äpplet, sätta på sig broddarna och ta dom stora stegen runt Resarö.

1 kommentar:

  1. stackars! hoppas du får sova mer snart. ser fram emot att heja fram dig på halvmaran!

    SvaraRadera