torsdag 5 maj 2011

Hund






Vi försöker använda tecken så mycket vi bara kan hemma... men jag kan lugnt säga att jag skulle kunna bli HUNDRA gånger bättre. Däremot så har jag övat med Svea och nu kan hon sitt första tecken "hund" =)


Hon tycker det är super kul och varje gång som jag säger hund så gör hon tecknet och skrattar!




Den här bilden togs på Tittut när vi hade en fotograf där, som tog bilder av oss och hela gänget!


I morgon så ska vi till HAB, där vi ska diskutera förskolan... vi har ju inte fått plats på den förskola som ligger vägg i vägg med oss utan kommer få gå på en annan där Svea inte känner något barn och som har väldigt trista lokaler. Jag förbereder mig redan nu för att få HAB att VERKLIGEN stå bakom oss mot kommunen. Och då har vi stått i kö i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar