onsdag 18 maj 2011

Tre vänliga skälar inom loppet av ett dygn!













Det bästa, roligaste i hela världen (förutom Svea då såklart) är att befinna sig på ett nöjesfält ha ett åkband på armen och, gärna springandes, åka så mycket som möjligt! Detta fick jag uppleva igår när man kära vän Malin tog med mig till Grönalund och försåg mig med ett åkband. Malin kanske inte tycker det är lika kul som mig att åka ALLT så tursamt nog för mig fick vi med oss Anna också.... Malin spelade på chokladhjul, åkte Kvasten och Vilda musen... Jag och Anna åkte allt och lite till, lyckan var total =) Tills vi åkte Pop-expressen och både jag och Anna höll på att kräkas =) hmmmm.... tydligen sätter åldern sina spår!




















Bussen hem med värkande fötter och när jag kommer till Engarn så står det en buss och väntar. När jag går fram till busschauffören så säger han "jag ska inte åka egentligen men jag ställer in min fika och kör er" - sagt och gjort! Han sparade mig 40 min prommenad med redan värkande fötter och klockan var 22,30 det finns små guldkorn även hos SL!

L & S är i Nyköping och hälsar på farmor och farfar, det är JÄTTE tomt hemma. Däremot så går det på ett jihu att göra sig iordning och komma iväg. Lite trött i morse efter ha lagt sig sent och tagit ett glas vin insåg jag att jag lämnade bilen på jobbet igår och var därför tvungen att spatsera till busshållsplatsen och hoppas på att jag inte skulle bli alltför sen till jobbet. DÅ stannar Malin (en till Malin) med sin bil och hämtar upp mig, och kör mig till jobbet!!!!!














Tack till er alla vänliga skälar där ute =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar