fredag 4 juni 2010

I morgon bär det av....


Nu är konferensen över och det var en prövning. Självklart vill man vara lite cool att visst går det bra, men att titta på bilder på Svea på telefonen gör att ens inre skriker och jag måste erkänna för mig själv att det är jobbigt att vara borta över natten. Men det var väldigt trevligt att träffa mina underbara kollegor och få lite kvalitetstid. Vi var på ett jätte trevligt ställe i Gustavsberg som heter Blåblom där servicen var otrolig, maten god och bullarna till kaffet hembakat.

I morgon bär det av till Malmö och Lars ska bort på svensexa. Min underbara vän Lisa (som fyller år) har fixat allt till oss. Vi blir hämtade, och dom har bilbarnstol, vi ska på ferre, och dom ordnar vagn till Svea, och vi sover hos Lisa där dom har fixat säng!


Helgens värdpar =)

3 kommentarer:

  1. Åhhh det ska bli såååå kul, längtar tills vi ses!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tjohooo! Roligt med tjejtripp över helgen och hälsa på fina Lisa som fyller år! Cissi, du glömmer väl inte att jag har blivit lovad att bära Svea i Babybjörn?
    Ses imorgon.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ha en mysig helg i mina hemtrakter!
    Ses på måndag, och tack för igår!
    kraaaaam

    SvaraRadera