tisdag 1 juni 2010

Snabbt snabbt

Sitter och tittar ut på flitiga markläggare som håller på att rulla ut gräsmatta. Nu blir det äntligen grönt och fint utanför fönstret! Sedan slipper jag ha folk som springer utanför fönstret och snart kan jag gå på toa med öppen dörr =)

Det har varit hektiska tider, kanske märks med hur mycket jag har hunnit att skriva. Vi har varit borta hela helgen, fredags så var jag med mina underbara vänner på galej. Vi såg SATC 2 och sedan gick vi på en grym restaurang som heter Supper. Hade inga större förväntningar på SATC 2 men den var såååå dålig =( tycker att den första filmen är super men tvåan hade verkligen INGENTING... urvattnad... (förlåt mig Sara), men jag är glad att jag har sett den!

Måndags så var vi på Tittut, och sedan hängde vi med Sveas polare Angelica och hennes mamma Petra från Tittut. Hade en jätte mysig dag med besök på Mälarpaviljongen och lite lek hemma hos dom. Igår så åkte jag till Tokstan (Södertälje) för att hälsa på min käre far som ligger på sjukhus för undersökning och utredning om stroke. Vi hämtade upp farmor och vi lite goda bullar och sedan till sjukhuset. Därefter så åkte vi till Sveas tokkusiner och moster och hängde lite där för att sedan sätta oss i köer och skynda iväg till teckenkurs. Dessvärre så var det totalt stopp och vi missade kursen =(

*puh*

Idag ska lämna min lilla gumma och åka på konferens, första gången jag inte sover tillsammans med Svea... det skär i hjärtat men någon gång måste ju vara den första!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar