torsdag 8 april 2010

Ett skönt avbrott


Min underbara lilla varelse ligger här bredvid och jollrar så härligt, mamma får en hel del leenden också vilket Svea inte har varit så generös med.

I morse så fick jag ett meddelande från en tjej i min Tittutgrupp om att det är en öppen grupp idag och frågade om jag skulle komma. Trots att det är en himla massa kvar att packa så såg jag min chans att komma ut i solen, träffa lite folk och ifrån ett kaos till hem.

Det är verkligen så mysigt att komma till Tittut, barnen får träffas och utforska varandra, föräldrarna får träffas och prata av sig lite och alla får öva på sånger och tecken. Idag var det också större barn som var med, eftersom det var en öppen grupp. Jag tycker verkligen att man får stort utbyte av varandra, få höra vad dom har för problem och vad som kanske komma skall för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar