fredag 9 april 2010

Se när jag skriver igen....

Jaha, sista morgonen... jösses va deppig jag låter, det ska bli underbart att flytta ut till nya huset och möta våren. Däremot så har jag ju aldrig bott så långt bort från stan så det är med en uns av ängslan i kroppen när det är dagen d.

Jag har pratat med Telia ungefär 10 gånger senaste veckan och varje gång så är det 20 min kö!!!! Varje gång har jag behövt förklara mitt ärende och sedan inte fått hjälp, tills i förrgår, så dags då! Mannen jag pratade med meddelade då också att det kommer att dröja tre veckor tills vi får digitalboxen... men att datorn ska fungera direkt. Ska bli spännande att se =) så har jag inte skrivit på länge så är det anledningen. Ska bli kul att känna på att leva utan tv, när man är mamma ledig, Svea kommer snart att kräkas på sin mamma och all uppmärksamhet hon får =)

Nehe, nu är det time att kavla upp ärmarna!

2 kommentarer:

  1. Åh det är så tråkigt att ni flyttar!! Jag kommer verkligen att sakna dig (er)!!! Men lycka till, så ses vi snart... kram!!

    SvaraRadera