torsdag 29 april 2010

Första maj välkommen....


Fredag, helgen står för dörren och självklart är schemat späckat! Idag kommer mina underbara vänner på besök och grillen är redo och vinet är på kylning. Förhoppningsvis så har inte regnet hunnit hit tills i kväll eftersom det är brasa vid Paviljongen på Resarö.

http://www.resaro.info/ (för den som vill besöka Resarö)

I morgon så är det möhippe tajm, eftersom jag inte har någon aning om vem som är inne och läser så kan jag självklart inte avslöja vem det är som ska utsättas för detta. På kvällen är det ferre och min systers man har 40-års fest. Jag tänkte först att mamma skulle få ta hand om Svea några timmar men hon ska ha Albin och Victor (syrrans barn) så jag känner inte att jag kan skicka på henne Svea också.

Söndag så är det inte bara dags att deklarera utan Lars fyller också år. Inte bara det, min kära far fyller också år, hans bror fyller samt min chef. Mycket smidigt att samla alla på samma dag men dyrt för plånboken. Självklart så kommer Lars familj och hälsar på samt min mamma tillsammans med Albin och Victor.

*Puh* jag blir trött bara jag skriver om det... tillråga på detta så har Svea fått problem med ögat igen, jag undrar om detta kan bero på att hon har trånga tårkanaler? Det är tur att hon är så snäll, bara hänger med när jag drar med henne på allt.


gumman blir fin inför helgen!

1 kommentar:

  1. Försökte skriva en kommentar förrut, men den kom visst inte med! Men jag "sa" bara att Svea är sååå GULLIG, och att jag önskar er en trevlig valborg!

    SvaraRadera