måndag 5 april 2010

Två tomma bostäder

Vårt liv är just nu i kaos! Det är eko hemma i lägenheten och eko i nya huset, tomt på väggarna, tomt i skåpen och allt är packat och inget hittar man. Tack och lov är det en vecka till som vi ska ha det såhär!

Helgen har präglats av flytt, därmot så har vi fått lite påskmat och umgås med vänner och bekanta. Vi har hunnit med att få ut det mesta av alla kartonger utan större klagan från Svea som inte fått lika mycket uppmärksamhet som hon är van vid. Men som den tappra lilla tjej hon är så hänger hon med mamma och pappa utan större klagomål.

Just nu börjar jag sakna vår lilla Tittut grupp. Det var fyra veckor sedan vi sågs sist och nästa gång så kommer vi heller inte att kunna vara med för att jag är med på Förkväll i Tv4 =)www.tv4.se/forkvall - gör om mig. Det är den 19:de som jag ska vara med... för er som vill se hur jag kommer att se ut =) så ni känner igen mig.

Snart så ska vi till den nya föräldrargruppen, som är i Vaxholm. Ska bli spännande att komma till en grupp mammor med "friska" barn. Undrar hur man kommer att reagera, om man kommer att bli irriterad för att dom ojar sig för småsaker, eller om det kommer att kännas skönt att prata om normala bebis saker kontra vårdbidrag och tecken? Ska bli spännande... och vem vet så kanske man hittar flera mammor att leka latte mamma med i Vaxholm. Hoppas på en "normal" grupp med trevliga personer!!!!



Svea ligger tryckt i morfars famn!


En fin liten klänning som Svea fick av mormor i påskpresent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar