torsdag 27 maj 2010

Ingen sömn....

Svea har sedan två månaders ålder sovit hela nätterna, visst är vi bortskämda =) men å andra sidan så har vi fått vår beskära del. Förrgår natt så vaknade hon vid ett på natten och i morse så vaknade hon vid fyra. Jag är INTE van vid detta och måste säga att jag är lite mer trött än vanligt. Låter larvigt, jag vet... =)

Helgen är ett monster igen, först så har jag bio och middag med tjejerna att se fram emot imorgon!!!! GRYMT!!!! Gissa vad vi ska se =) ?????? jag återkommer med recension efter helgen.

Lördag morgon ska vi sedan åka till Nyköping och hälsa på Lars föräldrar. Han ska hjälpa dom att gjuta på tomten... stanna kvar där till söndag när vi ska hem igen! Nästa helg så ska Lars på svensexa och jag till Malmö.... när ska vi få någon som helst ordning hemma???

Har fått upp skott i mina rabatter tjohoooooo (grymma gröna fingrarna =) Jag måste säga att jag är grymt imponerad av mig själv. Ska ta några bilder och sätta in som bevis, men också för att bevisa för mig själv att det verkligen har gått.... kanske ska satsa på hardcore odling nästa år och sätta sparris?!?!?! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar