tisdag 30 mars 2010

Ett nytt hus till Svea


Idag ska vi åka och skriva kontrakt på nya huset!!!! Nervöst, men det ska bli otroligt skönt att komma in i huset nu när det börjar bli varmt och man ser marken. Vi har frånträde den 12 april vilket gör att vi har ganska så många dagar på oss att åka med saker, packa och rensa. Min tanke var att jag skulle ha en HEL massa packat tills idag, men det var svårare än vad jag trodde att ha en liten bebis och packa. Eller så skyller jag på Svea när det är jag som inte har kniven mot strupen =)

Vi ska ta med oss vår kaffemaskin, två kaffekoppar och bänken vi har på balkongen och bara sitta i solen och njuta.

2 kommentarer:

  1. Du kan även skylla på mig & Teo, som uppehöll er med annat =) Lycka till idag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ser riktigt trevligt ut, hoppas kaffet smaka bra! Glad påsk på er! Kram

    SvaraRadera