måndag 17 maj 2010

Efter en lugn helg!


Helgen gick i lugnets tecken.... (jag är själv väldigt chockad) vi hade dock andan i halsen när jag i lördags gick hela dagen med ett konstant illamående. En sticka morgonen efter lugnade både mig och Lars, visst önskar vi att få ett syskon till Svea men kanske inte ett år efter det att hon kom.

Vi har tagit långa promenader, grillat, fixat lite hemma och jag har planterat!!! Jag har satt blåbärsplantor, sått sallad, morötter, lök, kryddor, vaxbönor, bondbönor, tomat och gurka. Så får vi se om något fungerar! Vi har varit på kalas hos Sveas favorit kusin - Albin, Svea hade köpt en gitarr och mikrofon till Albin som vart stor succé.

Syster sätter i fyra ljus i Spindelmannentårtan som Albin hade valt!
Grabbarna grus ville dock ha lite tomtebloss på tårtan också!
Titta vilken fin tårta jag har valt, Victor står och spanar på bullarna!
Hmmmm undrar vad det är i det här paketet?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar