tisdag 11 maj 2010

Tecken kurs och snart är det helg!!!

Igår så var det tecken kurs igen, den 5:de gången av 8. Nu börjar man komma in lite i allt men det är fortfarande så att vi inte övar så mycket hemma... Svea är å andra sidan 4,5 månad gammal så man kanske inte behöver säga "gå och hämta dina stövlar". Men jag hade med mig min kamera igår så att jag kan visa hur vi har det varje tisdag på Habiliteringen i Täby.

Helgen står för dörren, och det är onsdag! Lars kommer eventuellt vara ledig på fredag också, chockerande nog så har vi INGET bokat denna helg. Nu för jag med osanning... världens härligaste barn - Albin fyller år på fredag och vi ska dit på kalas. Vad ger man en 4 - årig kille som har MYCKET spring i benen och har väldigt mycket leksaker redan?




Här jobbar vi med att få ihop meningar, hur gjorde man nu det där tecknet?

Självklart är kursen mitt under Sveas tröttaste period och Lars går runt och försöker söva.

Här avslutar Lena och Lena kvällen med en sång, självklart med tecken, inte alltid en samstämmig grupp!

1 kommentar:

  1. Vad stor hon har blivit, söta Svea!

    Mitt tips vad gäller present... köp inte fler leksaker, utan köp en present i form av en upplevelse. En dag på Gröna Lund eller nåt.

    Hoppas vi kan ses snart!! Massa kramar!!

    SvaraRadera