torsdag 6 maj 2010

En kväll i tupperware anda

Gårdagen så kom vi till habiliteringen och fick träffa den nya sjukgymnasten och logopeden. Dom tyckte Svea var jätte duktig med nacken men nu ska vi öva lite mer på greppövningar. Det kändes väldigt bra med dom nya från Vaxholmsteamet, eftersom vi ska träffa dom en gång i månaden några år framöver så är vi hemskt tacksamma för att dom inger förtroende.

På kvällen så fick jag några timmar själv när en mamma i föräldrargruppen ordnat ett tupperware party fast med kläder från ett märke som heter Me&I och som har otroligt söta och retro kläder, köpte kanske mer till mig själv än Svea =). Caroline hade ordnat en hel kakbuffé hemma hos sig där vi trängdes mammor och en hel drös barn i olika åldrar. Roligt att träffa folk från min föräldrargrupp igen men också bonda lite med folk från Vaxholm och Resarö.

101506_individ_100105.jpgbyxor till mig själv!

Pratade en sväng med min kära vän Malin om att vi ska åka ner till Malmö igen och hälsa på Lisa som fyller 30. Vi har hittat billiga flygbiljetter så jag, Svea, Malin, Anna och Sara ska ta flyget ner. Ska bli spännande att första gången flyga med ett barn, men Svea är ju så cool så det går nog bra. Skönt att vi inte ska på en 11 timmar flight utan det är 1 timme till Malmö.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar