torsdag 6 maj 2010

En tanke

Ibland kan jag känna som att jag har en utomkroppslig upplevelse, att jag kan se mig själv skrota omkring hemma, eller sitta och ge Svea mat. Att jag ska vakna upp i min 30 kvm lilla (men framförallt otroligt varma) lgh på Hägerstensåsen och allt ska vara "tillbaka som det en gång var". Att träffa Lars inte har inträffat och att vi har fått vår älskade lilla dotter inte heller har skett. På samma sätt som jag kan känna att det var sådär fem år sedan studenten, men tänker en gång till (tala är silver...) och det är faktiskt ELVA år sedan den bekymmersfria dagen.

Märkligt?!?!?!?!

Helgen står för dörren, och jag ställer mig frågan om veckorna endast innehåller söndagar och fredagar? Ikväll så ska jag bege mig in till stan och laga middag tillsammans med Malin till vår kära vän Anna som fyllde år för sådär 4 månader sedan (vilket för mig är gårdagen =) så jag får väl skylla på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar